2012 Katılımcı Görüşleri – Su Uğurlu

KAMPTAKİ GÜNLERİM

Kamptaki ilk günlerimde gerçekten çok sıkılıyor ve evimi özlüyordum. Ama daha sonra birbirimizle tanıştık,  biri sürü arkadaş edindim, oyunlar oynadım, bileklikler ördüm, yüzdüm vb… Ancak bunları yaparken çok eğlendim ve kendimi evimde gibi hissettim. Ayrıca el becerileri ve fotoğrafçılık derslerinde çok fazla eğlendim; onlar en çok eğlendiğim dersler oldular. El becerilerinde maske, batik, ebru yaptık, kozalak ve topaç boyadık. Fotoğrafçılık dersinde Ara Güler ile ilgili şeyler izledik ve öğrendik. National Geographic’te dünyada ya da Türkiye’de dereceye giren resimleri gördük öğrendik. Perspektif, ritim, vb.. şeyler öğrendik.  Nesli, Meriç ve Büyük Neslihan abla İle bir sürü şeyler öğrendik.

Eren abi ile sabah sporlarında ”yorucu ve sıkıcı” olanlarla hiç eğlenmedik. Çünkü çok koşup jimnastik yaptık. Tabii buradaki minik esnek kız Yaz jimnastikçi olduğu için çok güzel yaptı. Burada bir sürü eğitmenlerle tanıştık.

Yemeklerde her gün 4 nöbetçi seçildi ve bu sayede ben de böyle şeyleri evde de yapacağıma karar verdim. Burada yabancı eğitmenler Eli, Dee Dee ve iki Rus öğrenciyle İngilizce pratik yapmış oldum.

Burada spor zamanları oldu voleybol, basketbol, yakan top oynadık ve ip atladık. Daha sonrasında burada hamaklarda salandık, her gece sohbet ettik vr bunlar çok eğlenceliydi.

Bu 11 günden bir gününü ayırıp Bergama’ya gittik. Oraya otobüsle vardık sonra teleferiğe binip karşıya geçtik. Bergama’da tarihi şeyler gördük, bir sürü fotoğraf çektik. Hatta bir ara antik tiyatroda 60 basamak inip Kovboy dansı yaptık. Bir restoranta gittik yemek yedik. Çarşıda limonatacıya oradan da dondurmacıya gittik.

Son günlerde kocaman Genç Tatil yazan bir afişe adlarımızı yazıp, bir yere astık ve fotoğraf çekip bir sürü dostluk bileziği ördük. Gitmeden bir gün önce de olimpiyatlar yaptık, çok heyecanlı ve güzel geçti.

Ancak sabah sporu olamasa, havuzda kalıp daha çok uyusaydık daha güzel olurdu.

Seneye de gelmeyi dilerim; çünkü burası süper bir yer…

SU UĞURLU Genç Tatil 2012 (2.Dönem)